HSK Cup (Hvidover) UDKAST

Hvornår:
1st oktober 2021 – 3rd oktober 2021 heldags
2021-10-01T00:00:00+02:00
2021-10-04T00:00:00+02:00

Dette er Hvidovre´s egen privat konkurrence, som har en lang tradition.

Det er for K/M løber, det er også en klub konkurrence. Og sidst år vandt TSK den helt store vandre pokal. Når man vinder den 3 gange i træk – for man lov at beholde den… og det vil TSK rigtig gerne  😉

Kom ud og hep på alle TSK-løberne – de har brug for jer.

Se deltagerliste

Tidsplan

Invitation

HSK´s hjemmeside

Resultater og start række flg.

Livestream

HSK kommer til at holde tidsplanen – så det er kun via forsinkelser !

 

Foto:
Som tidligere år kigger Fotograf Arnason forbi og skyder nogle super gode billeder af deltagerne.
Arnason kommer i år lørdag og søndag. Det vil være en stor hjælp, at i forudbestiller

Covid-19
Hvidovre Skøjte Klub forventer stadig, at kunne afholde stævnet under de nuværende regler og retningslinjer fra myndighederne, samt DIF selv om det ikke bliver helt i samme stil, som tidligere år.
Vi mener det er vigtigt for sporten, at fortsat kunne afholder stævner frem for blot, at vælge den nemme løsning i form af aflysninger.

Mad salg foregår, som altid i restaurant halvleg, som er beliggende i idrætscentret Hvidovre Skøjte Klub har derfor ikke frivillige stående og arranger mad.

Deltager, træner og dommer udgør sektion 1, og kommer dermed aldrig over 50 personer på samme sted og tid samtidig, vi overholder dermed det nuværende forsamlingsforbud.

Tilskuer udgør sektion 2, og skal opholde sig siddende, med god afstand imellem sig. Til et idrætsarrangement må der opholde sig 500 personer i alt, det vil sige, at der i hallen er plads til 450 tilskuer, vi kommer til et dansk skøjte stævne nok aldrig i nærheden af det tal.

Hvidovre Skøjte Klub sørger for løbende renholdelse af områderne, der vil være håndsprit, samt mundbind til fri afbenyttelse. Hvidovre Skøjte Klub opkræver ikke corona gebyr i forbindelse med HSK Cup.

1.   Deltager der er syge eller har symptomer  bedes melde afbud.
2.   Ankom tidligst 1 time før din grupper går på isen (OBS! Vi holder tidsplanen og kommer ikke foran).
3.   Deltager, træner, og holdleder går ind i omklædnings gangen
4.   Forældre og tilskuer går ind på tilskuer afsnittet og sætter sig ned. Medbring gerne tæppe til, at sidde på (beton pladser)
5.   Ved ankomst venligst benyt de opstillet spit dispencer.
6.   Ved ankomst venligst registrer dig HER! (ankomst / afgang i hallen) af hensyn til smitteopsporing, vi ser gerne, at alle i hallen downloader og benytter smitte appen.
7.   Alle præmieoverrækkelse sker efter hver rækker hurtigst muligt på gulv eller udendørs.

Sidste nyt fra HSK (27/9):

Nu er der under en uge til HSK Cup 2020.
På Fredag kl. 16.00 starter den første konkurrence, og vi glæder os utroligt meget
Vi forventer, at vore hjemmeside bliver opdateret i løbet af de næste par dage med flere praktiske informationer f.eks startrækkefølge og opdateret tidsplan
Vi har brugt de sidste par uger på, at følge udviklingen omkring covid-19 grundigt og har i den forbindelse lavet nogle tiltag der gør, at vi kan afvikle konkurrence på en god måde for alle parter. informationer opdateres løbende på vores hjemmeside.
Vi følger alle vejledninger fra myndighederne, samt DIF
Vi ønsker, at når i ankommer så deler i jer op på følgenden måde
1. deltagerne ankommer tidligst 1 time før i skal på isen (vi holder tidsplanen og kommer ikke foran)
2. Tilskuer kommer og går ind i tilskuer sektionen, som er adskilt fra deltager sektionen.
3. Ved ankomst/afgang beder vi jer registre her! så vi kan lave en evt. opsporing efterfølgende
4. Deltager bedes forlade deres sektion hurtigst muligt efter deres løb.
5. Vi anbefaler, at al opvarmning foregår udenfor,  men vi har booket teatersalen såfremt vejret skulle blive dårligt.
6. Vi beder jer om, at benytte håndsprit når i går ind og ud af hallen.
7. Vi beder jer om, at melde afbud ved sygdom
8. Vi anbefaler, at alle tilskuer sætter sig ned under ophold i hallen, her er det en rigtig god ide, at medbringe et tæppe, at sidde på (beton pladser)
9. Vi opfordrer alle til, at holde god afstand i hallen
10. Madsalg vil, som altid kunne købes i restaurant halvleg uden for stævnet, og ikke hos Hvidovre Skøjte Klub.
Efter hver konkurrence er afsluttet vil der være præmieoverrækkelse på gulv i et tilstødende lokale.
Såfremt der skulle opstår nogle spørgsmål, så er i meget velkommen til, at kontakte mig på tlf. +45 50510508 i fællesskab kan vi bygge et miljø til fordel for sporten.
Se evt. HSK´s hjemmeside ved evt. flere info og regler.

 

 

OBS INDEN TILMELDING 
Dette er den første konkurrence, dvs. inden tilmelding skal man have afklaret om man er klar (f.eks. med programmet mm.) ved vores Chef træner.  Har man ikke det – skal man selv betale konkurrence gebyret – ved afmelding. Det er 100% TSK´s chef træner som bestemmer dette, det er hverken bestyrelsen eller forældre.

 

Deltagergebyr:
Konkurrenceløbere:
Chicks til Senior:
Mesterskabsløbere:
Cubs M til Springs M:
Debs M til  Senior M:

 

Sidste frist inden den 21/8

Du kan tilmelde dig her

Vigtig info:

De første 100 tilmeldte K/M-løbere i 1, 2, og 3 priotet er sikret plads i konkurrencen. (Vi
påregner et deltager max. på 160-200 k/m-løbere afhængig af fordeling.)

Modtager klubben en bekræftelse på deltagelse, bedes deltagergebyr indbetalt inden 1 uge
herfra, dog ikke senere end sidste betalingsdato.

Der kan tilmeldes ubegrænset antal løbere fra hver klub i hver række, dog forbeholder
Hvidovre Skøjte Klub sig retten til, at fordele pladserne ligeligt imellem de deltagende klubber.
HUSK prioritetsrækkefølge.

Indplacering af løbere: Som følge af den nye inddeling i k-rækkerne bedes i være meget
omhyggelige med, at få indplaceret jeres løbere korrekt efter niveau, og ikke efter hvor det ville være
behageligt, at deltage.

 

Husk og udfyld evt.  en fotoaccept her

OBS !!! Se DSU´s regelbog 2020/21 her